Subject: FW: HVA haigla eelarve
From: "SM Info"
To: "SM Info"
Date: Fri, 2 Feb 2024 07:51:25 +0200

From: Kersti Kaaver <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 1, 2024 2:29 PM
To: Maarjo Mändmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: HVA haigla eelarve

Tere!

Tülitan seoses Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse nõuetega - kas HVA 
haiglaks olev Põlva Haigla AS
peab esitama Sotsiaalministeeriumile eelarve / eelarve muudatused 10 
tööpäeva jooksul pärast eelarve kinnitamist?

Kas see kehtib hetkel? Kellele kehtivad nimetatud nõuded? Eelmises punktis 4 
primm 2 mainitakse piirkondlikku ja keskhaiglat - kas järgnev punkt
kehtib ka ainult nendele haiglatele ja/või ka HVA haiglatele? Kas Põlva 
Haigla peab edastama nõukogus kinnitatud aastaeelarve SOM-ile?

Tervishoiuteenuste korraldamise seadus:
§ 22
(5) Haigla pidaja esitab Sotsiaalministeeriumile käesoleva seaduse § 56 
lõike 1 punkti 3 alusel koostatud haigla funktsionaalse arengukava ja 
eelarve. Valdkonna eest vastutav minister kehtestab haigla funktsionaalse 
arengukava ja eelarve esitamise ning avalikustamise tingimused ja korra.
[ <https://www.riigiteataja.ee/akt/12762344> RT I 2006, 56, 416 - jõust. 
01.01.2008]

Lugupidamisega,

 <https://www.polvahgl.ee/>

Kersti Kaaver | Finantsjuht

Põlva Haigla AS | Uus tn. 2, Põlva | 63308
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  |  <http://www.polvahaigla.ee> 
www.polvahaigla.ee
 <tel:+3727999104> +372 799 9104